Week 7, 8, 9 - Reisverslag uit Wenen, Oostenrijk van Wouter Berg - WaarBenJij.nu Week 7, 8, 9 - Reisverslag uit Wenen, Oostenrijk van Wouter Berg - WaarBenJij.nu

Week 7, 8, 9

Door: wouterwenen

Blijf op de hoogte en volg Wouter

17 April 2016 | Oostenrijk, Wenen

In deze drie weken zit ik in de zelfde stemming als e vorige 3 weken. Ik ben in week 7 met 5 Erasmusgenoten naar het Prater geweest. Het weer was zonnig en dat maakte het ook nog veel beter. Ruim 3 uur waren we in het amusementparadijs van Wenen. We zijn in het Wiener Riesenrad geweest en zijn ook in andere attracties geweest. De middag hadden we afgesloten bij een bar vlak bij de U1 Karlsplatz.

In week 8 en 9 heb ik niet echt heel veel gedaan. Ik ben naar school geweest en heb gestudeerd. In de weekenden ben ik gewoon de stad in gegaan (wel dan niet met andere medestudenten).

Op de PH Wien gaat alles zijn gangetje. Ik heb inmiddels 2 kunstcursussen waar ik altijd naar toe ga en het erg naar mijn zin heb, omdat ik met mijn hobby's werk. Elke vrijdag ga ik na de lessen nog met een paar Erasmusgenoten naar de koffieruimte, waar we gewoon gezellig praten en af en toe tafelvoetbal spelen.

Al met al gaat het nog steeds erg goed met mij en heb het hier naar mijn zin. In week 10 ga ik met de ERASMUS-groep naar Mödling en Graz staat ook al op de planning.


  • 25 April 2016 - 18:30

    Sissy:

    Hallo Wouter,
    schön von dir zu hören. Meiner Meinung hast du im letzten Blog geschrieben, dass du eine gute Zeit in Wien hast. Wenn du noch immer in der gleichen Stimmung bist, geht es dir also gut, freut mich.
    Was für Kunstkurse hast du denn belegt? Das klingt ja interessant. Prater und Tischfussball klingt auch toll! Machst dir das Praktikum noch Spaß?
    Viel Spaß auf der Erasmusreise!! Toll, dass du da mitmachst!
    herzliche Grüße
    Sissy

  • 26 April 2016 - 11:06

    Wouter Van Den Berg:

    Bildnerische Erziehung und Bildnerische Techniken.
    Freundliche Grüße
    Wouter

  • 28 April 2016 - 14:29

    Irma:

    Tja, Wouter,

    du sollst vor allem auch mal malerisch oder zeichnerich tätig werden in Wien, es gibt so viel Schönes, das du zeichnen könntest, ware eine Art gezeichnetes Tagebuch etwas für dich? Gerne würde ich von dir einige schöne Zeichnungen sehen, ein Tipp für dein Blog??

    Viel Spaß weiter noch!
    Schöne Grüße
    Irma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wouter

Hallo, Mijn naam is Wouter (21) en ik ben een ERASMUS student in Wenen (Oostenrijk). Momenteel loop ik de lerarenopleiding Duits op de HAN in Nijmegen.

Actief sinds 04 Maart 2016
Verslag gelezen: 133
Totaal aantal bezoekers 2340

Voorgaande reizen:

17 Februari 2016 - 30 Juni 2016

Erasmus student in Wenen door Wouter

Landen bezocht: